Eğitim sisteminin duygusal zekalılara etkisi
yaptığımız gözlem ve deneylere dayanarak
kendi yolunda giden eğitim sistemimize çocuklarımızı entegre ediyor ve o sisteme göre eğitim devam etmektedir. sistem çocuğa göre değişmediğinden tek düze gittiğinden , sistem herkesi ya bana ittaaat et yada kaybedenlerden ol der.
yaradılışta tüm insanlar aynı olmaığı gibi , aynı beslenme olanaklarınada sahip değildirler. duygusal bir çocuk sayısal verileri belki hafızasında tutamayabilir.
ama görsel hafızası gelişmiştir . duygusal yönü az hafıza kuvveti yüksek çocuklarımızın olduğu gibi . herkesin farklı bir tek özelliği vardır ve keşfedilmeyi bekliyor . ilk önce anne baba sonra öğretmenler bu analizi yaparak çocuğu doğru yönlendirmelidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder