17 Temmuz 2019 Çarşamba

turkcell şikayet

blog turkcell şikayet ‭Turkcell Genel Müdürlüğüne 
 n
 0 (530) 284 xx xx numara yaşlı bir insana ait,26 tl olan faturası  bu ay 72 lira gelmiş , zor geçinen bir insan olduğundan bu faturaya itiraz etmiş, ama karşısında muhattap bulamamış  , bayiler ilgilenmemiş, 532 hattı arayın onlar yardımcı olur demişler , bağlanamamış , bu nasıl hizmet veriyorsunuz insanlara ilgisiz yardımsız , sorumsuz , liyakatsiz. orta yaşlı insanlar teknolojiyi daha rahat kullanırken yaşlı insanlara saygınız ve düşünceniz yok,  o yaşlı insan faturalı hattını başka firmaya taşımayı düşünmekte bugün 1 müşteri kaybeden yarın 1 milyon müşteri kaybedebilir . verdiğiniz hizmeti layığıyla yapıp zor geçinen bu insana ulaşıp faturası hakkaında yardımcı olmanızı talep ve arz ederim . 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder